Delia Cosmetica, Cameleo, Szampon koloryzujący


Szampon koloryzujący Cameleo pozwala w wyjątkowo prosty i szybki sposób nadać włosom wymarzony kolor, zmienić ich odcień lub odświeżyć barwę. Jest bezpieczny i wyjątkowo łagodny dla skóry głowy.
Dzięki zawartości Hydro Complex - kompozycji specjalnie dobranych składników odżywczych i hydroregulujących, szampon koloryzujący doskonale pielęgnuje włosy, nadaje im połysk, witalność i piękny kolor. 




skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Hydroxyethylcellulose, HC Blue No. 2, Caprylic/Capric Trigliceride, Sodium Acrylates Copolymer, Poliquaternium-22,Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Propylene Glycol,N,N'-Bis(2-Hydroxyethyl)-2-Nitro-p-Phenylenediamine,Parfum, HC Yellow No. 4, HC Orange No. 2, Disodium EDTA, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Aminomethyl Propanol, Sodium Erythorbate, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene.

Taki jest mój naturalny kolor włosów:




Posiadałam kolor 3.0 Ciemny Brąz. Saszetka miała pojemność 40 ml. Kupiłam ją w Drogerii Natura za 2,99 zł. Wystarczyła mi na jedno użycie, a mam krótkie włosy.
Nie kupię nigdy więcej.
Szkoda pieniędzy, bo jest zupełnie nieopłacalna.
Zaznaczam na wstępie, że mnie nie uczuliła i nie podrażniła, ale i tak jest beznadziejna. Właściwie to uważałam, że jest bardzo łagodna w swoim działaniu.
Już podczas nakładania byłam bardzo zdziwiona, że tak łatwo ją zmyć ze skóry (czoło i palce), czy z umywalki. Pamiętam, że gdy używałam innego szamponu koloryzującego to nie mogłam się doczyścić.
Nakłada się go łatwo, nie ma najmniejszych problemów. Idealnie nadaje się dla kogoś kto nigdy wcześniej nie farbował włosów.
Kolor szamponu idealnie współgrał z moim naturalnym kolorem włosów. Zależało mi jedynie na pokryciu siwych włosów, których jakoś coraz więcej na głowie. I udało mi się tego dokonać.
Jak wygląda trwałość? Producent określa trwałość od 4 do 6 myć. U mnie już przy pierwszym myciu włosów popłynęło dużo szamponu. Po drugim umyciu sytuacja wyglądała podobnie. Mogłam już zobaczyć pojedyncze siwe włosy. Dlatego jak dla mnie szkoda pieniędzy.
Bardzo ładnie podkreślił mój naturalny kolor włosów. Bardzie błyszczały i wyglądały na jeszcze bardziej zdrowe.

Tak wyglądają moje włosy po użyciu szamponu koloryzującego Delia Cameleo:




Komentarze

Popularne posty