Dax Cosmetics, Perfecta Beauty, Oczyszczanie, Mineralny Peeling Enzymatyczny, Cera Sucha i Wrażliwa


Opis Producenta:


skład: 


Peeling kupiłam w Lidlu, zapłaciłam za niego 1,29 zł. Jego pojemność to 10 ml. Wystarczył mi na 4 użycia.

Pierwsze dwa użycia - zastosowałam tak jak zalecił producent, czyli nałożyłam wieczorem na twarz i zostawiłam na noc. No cóż, generalnie nie lubię takich specyfików, które mają działać w nocy ( np. maseczki), bo zawsze się boję, że mnie zapchają i wiem o tym, ale mimo to czasami nakładam i zostawiam na noc. Po pierwszym takim użyciu skóra była gładka, ale czy jakoś bardziej niż zwykle, to nie powiedziałabym. 
Po drugim użyciu pojawiły mi się dwie krostki na brodzie, których nie mogłam się pozbyć. To mnie zdenerwowało, bo nienawidzę takich kosmetyków.

Kolejne dwa użycia - nakładałam na twarz i po 15-20 min. zmywałam. Zupełnie nie widziałam różnicy w stosowaniu między pierwszym a drugim sposobem. Skóra była delikatnie oczyszczona (słowem kluczowym jest tutaj : delikatnie) i gładka, ale ja zawsze taką mam.

Kosmetyk brzydko pachnie, jak dla mnie. Jest to zapach kojarzący się z minerałami i skałami. Tak średnio to pachnie i mnie np. denerwowało.
Konsystencja kremowa, przyjemna, taka bardziej płynno-kremowa.

Szczęśliwie skończyłam i więcej nie kupię.
Nie polecam.

Komentarze

Popularne posty