Dax Cosmetics, Essence Planet by Perfecta, 2 x Serum Fresh Fruit Booster, Serum do Twarzy Koktajl Multiwitaminowy, Sok z Cytrusów Witamina C


Opis producenta : 



skład:


Serum kupiłam w Lidlu, cena - 0,99 zł. Kupiłam i zużyłam, ale szczerze mówiąc nie byłam zadowolona. Kosmetyczne "NIC". Nakładałam i zupełnie nie widziałam efektów. Efektów pozytywnych, bo negatywne jak najbardziej - spowodował powstanie 2 krostek. Jestem też dlatego troszkę cięta na to serum.
Tylko dwa razy użyłam tak jak zalecił producent, ale dla mojej skóry było tego zdecydowanie zbyt dużo. Była strasznie przeciążona i miałam nieprzyjemne wrażenie na buzi.Dlatego stosowałam jedynie na noc, ale kremu już nie używałam. Działania brak. Nie widać różnicy "przed" i "po".
Serum jest dosyć wydajne, więc można by przypuszczać, że coś zadziała. A tu taka klapa.
Tego konkretnego nigdy więcej nie kupię.
Konsystencja była lekka, dobrze się rozprowadzała i szybko wchłaniała. 
Zapach był cytrusowy. Kolor jasnożółty.





Komentarze

Popularne posty