Vellie Cosmetics, Kozie Mleko z ekstraktem z aloesu i grejpfruta, Kremowe Mleczko do Ciała



Kupiłam w Biedronce. Pojemność kosmetyku to 500 ml. Zapłaciłam 5,59 zł.


skład: 


Mleczko wygląda tak:


Na szczęście skończyłam i wyrzuciłam i nigdy więcej nie kupię. Nie polecam zakupu. Skusiła mnie cena, co tu dużo mówić. 

Mleczko jest okropne, zupełnie nie miałam ochoty go używać, dlatego stosowałam go dosyć długo. 

Zacznijmy od początku:

1. opakowanie - duża butla z pompką, która się nie zacina. Ścianki są dosyć cienkie, więc łatwo je było przeciąć. 
2. konsystencja - dosyć kremowa, bardzo przyjemna, jednak troszkę bardziej płynna, bo jakoś musimy ją wydobyć za pomocą pompki. Generalnie bardzo przyjemna.
3. zapach -miły dla nosa, niestety nie wiem co to było. Taki kremowy z czymś. Milusio.
4. działanie - krótkotrwałe i bardzo, bardzo powierzchniowe. Najgorsze było to, że pokrywałam się białą warstwą, która zupełnie nie chciała wniknąć w skórę. Po prostu wcierała się w piżamy. Im bardziej wcierałam w skórę tym więcej białego zostawało. Po jakimś czasie po prostu dawałam sobie spokój. 

Właśnie przez pkt. 4 troszkę zaniedbałam nawilżanie ciała i teraz mam problem. 





Komentarze

Popularne posty