Rossmann, Isana, Grapefruit & Rhabarber Dusch Peeling mit Massage-Perlen & Rhabarber-Extrakt ( Peeling pod Prysznic Grejpfruit & Rabarbar)




Isana peeling pod prysznic GREJPFRUT & RABARBAR z perełkami masującymi i 

ekstraktem z rabarbaru. Działanie pielęgnacyjne: ISANA Peeling pod prysznic Grejpfrut & 

rabarbar z pantenolem i ekstraktem z rabarbaru dogłębnie oczyszcza skórę, a 

jednocześnie roztacza owocowy świeży zapach. Drobnoziarnisty peeling delikatnie usuwa 

wszelkie zanieczyszczenia i obumarłe fragmenty naskórka. W efekcie poprawia się 

struktura skóry, która wygląda zdrowo i lśniąco. pH neutralne dla skóry – potwierdzone 

dermatologicznie.

skład: 


Peeling wygląda tak :


Kupiłam w Rossmannie, cena 3,99 zł. Pojemność kosmetyku to 200 ml. Jest to edycja limitowana.
Kupiłam, zużyłam, ale nie kupię więcej. Czy byłam zadowolona? Raczej tak, był przyjemny i lubiłam stosować, ale mało mi pomógł w pielęgnacji ciała. Taki bardzo średni peeling z tego kosmetyku. Jest bardzo drobnoziarnisty. Drobniutki piaseczek, który na pupie i udach niewiele zdziałał. Na łydkach właściwie niewyczuwalny. Przy wrastających włoskach zupełnie nie pomagał.
Konsystencja była dosyć lejąca, co nawet widać na zdjęciu. Stosowałam go co drugi dzień i skończyłam go po 4 tygodniach.
Kolor miał ładny, zapach zapach zresztą też, taki owocowy i nieokreślony.
Takie nic.




Komentarze

Popularne posty