Golden Rose, Classics Nail Lacquer, Lakier do Paznokci


 Długotrwały, szybkoschnący lakier do paznokci. Dostępny w bogatej palecie kolorystycznej. Miniaturowa butelka z pewnością zmieści się w każdej kosmetyczce.


Posiadałam lakier o numerze 107. Zapłaciłam za niego 2,99 zł. Jego pojemność to 5 ml


skład: butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, n-butyl alcohol, silica, benzophenone-1, trimethylpentanediyl dibenzoate, polyvinyl butyral



Okropny lakier, nigdy więcej nie kupię, świadomie przynajmniej.


Zalety : 
+ cena
+ niewielka pojemność
+ ładny kolor, ale w buteleczce, różowy taki, jasny.

Tyle zalet.
Ach no może jeszcze to, że szybko się skończył.


Wady,

było ich zdecydowanie więcej :

- bardzo lejąca, rzadka, wręcz płynna konsystencja, co widać na 2 i 3 zdjęciu. Nigdy czegoś takiego nie widziałam, żeby ścianki buteleczki były wręcz czyste po zużytym lakierze.



- tworzył bardzo dużo smug na paznokciach, dlatego malowałam nim głównie paznokcie u stóp.


- na paznokciach u rąk kolor wyglądał ładnie około 1,5 dnia, później paznokcie wyglądały tandetnie i lakier szybko odpryskuje, co widać na zdjęciach.
Powyżej i poniżej zdjęcia paznokci po 24 godzinach od pomalowania.


- dosyć ciężko się go zmywa, bo tworzy taką dziwną tłustą powłoczkę. Myślałam, że to wina zmywacza, ale ścierałam inny lakier z paznokci i nie miałam problemów.


Poniżej i powyżej zdjęcia lakieru na białej kartce papieru. Bardzo szybko pojawiła się plama. Widać jak bardzo jest płynny. 




Komentarze

Popularne posty