Unilevel, Pond`s, Intensiv Creme mit Tropischer Cacaobutter



Intensywnie nawilżający i ujędrniający krem do twarzy i ciała.  Zawiera witaminy i olejki naturalne. Szybko się wchłania , pozostawiając na skórze delikatny przyjemny zapach.  Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. 


skład : Aqua, Glyceryl Stearate, Dicaprylyl Ether, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Theobroma Cacao Seed Butter, Ceteareth-12, Myristyl Myristate, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Persea Gratissima Oil, Carya Illinoensis Seed Oil, Parfum, Carbomer, Magnesium Aluminum Silicate, Retinyl Palmiate, Sodium Hydroxide, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Caramel, Maltodextrin, Alpha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate,Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Cl 15985, Cl 47005.

Posiadałam krem o pojemności 150 ml, dostałam go w prezencie od bratanicy. Bardzo porządny i sympatyczny krem. Troszkę uniwersalny, smarowałam i twarz i dłonie i stopy i wszędzie się sprawdził. 
Miał treściwą i gęstą konsystencję, coś a`la Nivea, tylko ładniej pachnącą.
Na twarzy był ciut za gęsty, a przy tym jakoś tak nie nawilżał. Po tygodniu zwykle przerywałam stosowanie, bo czułam lekkie ściągnięcie buziaka.
Na dłoniach - rewelacja. Często je myje i dlatego borykam się z przesuszeniami. Ten krem, ze swoją konsystencją był idealny. Gęsty, treściwy, tłusty. Cudownie się wsmarowywał w dłonie, odżywiał je. Troszkę się czasami nie wchłaniał, ale to nic.
Ze stopami było podobnie - przesuszone, teraz często chodzę boso po domu, więc mam problem, a ten krem dobrze je odżywiał. Stosowałam zawsze wieczorem, po kąpieli/prysznicu i byłam zadowolona.

Podobał mi się nawet bardzo. Szkoda tylko, że w mojej okolicy bardzo trudno go kupić.
Polecam przetestowanie.



Komentarze

Popularne posty