Procter & Gamble, Pantene Pro-V 1 Week to Wow! Intensive Repair, Repair & Protect, Intensywna Regeneracja Odżywka


Formuła z kompleksem chroniącym keratynę odwraca oznaki uszkodzeń, takie jak brak gładkości i blasku. Pozostawia włosy miękkie i łatwe w rozczesywaniu.


Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Cetyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Dicetyldimonium Chloride, Parfum, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Linalool, Hexyl Cinnamal, Magnesium Nitrate, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone.


W opakowaniu są 3 odżywki po 10 ml. Za całość zapłaciłam 2,49 zł, kupiłam w Biedronce.
Wystarczyła mi na 2 tygodnie używania ( mam krótkie włosy, niewielką ilość nakładałam i codziennie).
Pierwsze wrażenie - ładnie pachnie owocami. Konsystencja była kremowa. Dobrze rozprowadzała się na włosach. Wystarczała niewielka ilość. Bardzo wydajna.
Po zastosowaniu włosy były miękkie w dotyku i bardzo ładnie się układały. Miałam wrażenie, że zostały dodatkowo odżywione.
Niestety, ale połączenie z szamponem Pantene z tego opakowania nie było dla mnie korzystne, ponieważ bardzo obciążało mi to włosy i bardzo opadały mi. Oddzielnie natomiast był super efekt.

Generalnie byłam z niej zadowolona, może jeszcze kiedyś kupię.

Komentarze

Popularne posty