Mexx Black Man, Eau de Toilette


Posiadam próbkę o pojemności 1,2 ml.


Mexx Black Man to niecodzienna kompozycja dla eleganckiego mężczyzny, który poszukuje nieprzewidywalności. Zainspirowany nowoczesnym stylem pełnym zmysłowości zapach otwiera się na niezwykle ekscytujące przeżycia, które łagodnie wkradają się w klasyczną zwyczajność.


Nuta głowy: nuty wodne, pieprz, mandarynka.
Nuta serca: lilia wodna, drzewo cedrowe.
Nuta podstawowa: drzewo sandałowe, paczula, ambra.


Skład : Alcohol Denat., Aqua, Parfum, BHT, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Limonene, Linalool, Cl 19140 (Yellow 5), Cl 42090 (Blue 1), Cl 60730 (Ext. Viole 2).


Wylałam zawartość na wzorek na ręczniku i mogłam cieszyć się tym zapachem przez dłuższą chwilę. Tak ja. Mimo, że jest to zapach męski. Wiem jednak, że mąż zużył by go za 2 lata i trwało by to kolejnych 5. Przynajmniej mogłam się nacieszyć zapachem, zwłaszcza gdy tęskni mi się za mężem. Poza tym staram się zużyć zapasy kosmetyczne, bo zrobiło się tego dużo, a dziecko jest wszystkim zainteresowane i już nie mam gdzie tego przekładać. Staram się więc powolutku wszystko zużywać i oczywiście opisywać wrażenia na blogu.

Ta perfuma jest rewelacyjna. Zapach jest cudowny. Świeży, to nie jest zapach korzenny. Mi kojarzy się ze sportem, morzem i ruchem. Jest bardzo męski.
Długo się utrzymuje (przynajmniej na ręczniku). 
Ta próbka pozwoliła mi na poznanie zapachu i zapamiętam sobie, żeby kiedyś kupić mężowi.
Bardzo mi się podobał.


Komentarze

Popularne posty