Dax Cosmetics, Perfecta Professional, Olejkowa Mezoterapia, Profesjonalny Zabieg Oczyszczająco - Regenerujący


Peeling – olejek drobnoziarnisty + ujędrniająca maska – olejek do każdego rodzaju cery na twarz, szyję i dekolt.

Krok 1 : Peeling – olejek
Mikrogranulki ścierające w kremie bogatym w koktajl 5 olejków młodości – dokładnie oczyszczają skórę oraz usuwają martwe komórki naskórka przez co pomagają w usuwaniu zanieczyszczeń i nadmiaru łoju oraz odblokowaniu porów. Przygotowują skórę na aktywne działanie maski-oleju.


Skład peeling : Aqua, Paraffinum Liquidum, Polyethylene, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Ethylhexanoate, Hydrogenated Polydecene, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Rosa Moschata Oil, Coffea Arabica Seed Extract, Acrylates/C-10 -30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, BHA, Sodium Hydroxide, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyd, Apha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Coumarin, Parfum, Cl 15985.




Krok 2 : Maska – olejek regenerująco – ujędrniająca
Naturalne olejki marula – arganowy – jojoba – makadamia – perfekcyjnie regenerują i odmładzają oraz przeciwdziałają wiotczeniu skóry. Doskonale nawilżają, odżywiają oraz nadają skórze zdrowy wygląd i świeży blask. Maska gwarantuje wypoczętą i jedwabiście miękką cerę o poranku.
Vitamin C – Stay`Youth – skoncentrowana formuła czystej witaminy C, która fenomenalnie pobudza odbudowę włókien kolagenu stanowiących podporę dla jędrnej skóry.


skład maska : Aqua, Paraffinum Liquidum,Isopropyl Palmitate, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Lecithin, Panthenol, Sorbitol, Trilaueth-4 Phosphate, Propylene Glycol, Hammamelis Virginiana Bark Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Rutin, Magnesium PCA, Ascorbyl Glucoside, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Acrylates/C-10 -30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHA, Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Linalool, Hydroxycitronellal, Limonene, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Parfum, Cl 15985.





Peeling + Maska mają pojemność 2 x 5 ml. Kupiłam ją w Biedronce za 1,49 zł.


Peeling – Pierwsze na co zwróciłam uwagę to zapach. Bardzo przyjemny dla nosa, taki owocowy?, w sumie to z owocami mi się kojarzy, ale jest to sprawa dyskusyjna. Kolor – brzoskwiniowy, apetyczny. Konsystencja kremowa, bardzo dużo drobinek. Czuć na twarzy miliony ziarenek piasku.
Przyjemne uczucie, bo jest to peeling drobnoziarnisty, więc nie można sobie zrobić krzywdy. Twarz po zabiegu jest gładka, odświeżona i miła w dotyku.
Wystarczył mi na 5 użyć (zawsze stosowałam niewielki ilości). Pierwsze dwa były w połączeniu z maseczką. Efekt nie spełnił moich oczekiwań, ale była to wina maseczki i to właśnie przy jej opisie wyjaśnię dlaczego.
Podsumowując z peelingu jestem bardzo zadowolona.



Maska - Podobnie jak w przypadku peelingu zapach był bardzo ładny, przyjemny, owocowy?. Kolor identycznie brzoskwiniowy. Konsystencja była kremowa, dobrze rozprowadzała się na twarzy.

Wystarczyła mi na 4 użycia:

1 użycie - trzymałam ją na twarzy przez 20 minut, po czym ją zmyłam - nie zauważyłam większego działania. (wcześniej zastosowałam peeling)

2 użycie - peeling najpierw, potem maseczka, którą tym razem zostawiłam na całą noc. Boję się takich kosmetyków, które zostawia się na dłuższy okres czasu bo niestety, ale skóra różnie reaguje.
W tym przypadku, maseczka mnie zapchała i rano pojawiła się krostka na brodzie.
Nie muszę chyba mówić, że bardzo się zdenerwowałam.

3 użycie - bez peelingu. Nałożyłam sobie na 20 minut, zmyłam i tyle. Coś tam nawilżyła, ale bez szału. Pojawiła się druga krostka.

4 użycie - bez peelingu. Nałożyłam na twarz i szyję, na 20 minut, zmyłam i wyrzuciłam opakowanie. Działanie niewielkie.


Podsumowując cały produkt : 

+ peeling był bardzo dobry

- maseczka była beznadziejna


Komentarze

Popularne posty