Yodeyma, Notion Woman, Eau de Parfum 
yodeyma.com

Posiadałam próbkę, która wygląda tak:





Notion Woman to zapach dla wesołej, dynamicznej kobiety, emanującej optymizmem i elegancją.
Nuty Głowy to pierwszy akord zapachu, który czujemy w perfumach. 
Nuty Serca stanowią duszę perfum. 
Nuty Bazy to takie, które nadają perfumom głębię.

Nuty głowy
Mandarynka

Nuty serca
Gardenia

Nuty bazy
Sandał

skład: Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Cinnamate, Benzyl Salicylate, Cinnamyl Alcohol, Citral, Citronellol, Coumarin, D-limonene Eugenol, Fornesol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Linalool. 

Dostałam ten zapach od yodeyma.com, jako prezentacje nowego zapachu 2015 roku. Dopiero teraz udało mi się ją wykorzystać. 
Zapach jest ach i och prześliczny, cudowny, fantastycznie kwiatowy i odpowiednio słodki i po prostu cudowny.
Przynajmniej na początku.
Po chwili nie czuję nic, czyli jest jeszcze dobrze.
Aby po dłuższej chwili pokazać swoje śmiercionośno śmierdliwe oblicze, które jakoś nie może przeminąć.

Tak więc, początek bardzo ładny, ale końcówka zapachu straszna. 

Utrzymuje się ok 1,5 godziny na mojej skórze.

Przetestowałam, ale pełnowartościowego zapachu bym nie kupiła. Próbka 1,5 ml w zupełności mi wystarczyła.





Komentarze

Popularne posty