Rossmann, Isana Sanfter Engel, Cremedusche himmlischer Duft, Kremowy Żel pod Prysznic o Niebiańskim Zapachu


Niebiańska pokusa. Łagodny kremowy żel pod prysznic pielęgnuje skórę swoim zmysłowym, delikatnym zapachem i zapewnia jej poczucie komfortu. Specjalnie opracowana formuła pielęgnacyjna, wzbogacona ekstraktem z liści brodźca paczuli pomaga chronić skórę przed przesuszeniem.

skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Pogostemon Cablin Leaf Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, Benzophenone-4, Sodium Lauroyl Glutamate, Propylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Parfum, Coumarin, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide.

Kupiłam w Rossmannie, za 2,49 zł. Żel ma pojemność 300 ml.
No cóż, mi się to za bardzo z zapachem nieba nie kojarzyło. Właściwie to mam nadzieję, że w niebie tak nie pachnie. To nie był brzydki zapach, ale hmmm odprężający i taki ... no ładny też nie był. Osobiście kojarzył mi się z likierem z czekoladek, żeby po chwili przemienić się w zapach bawełny. Może to i ładne, ale w żelu pod prysznic, który stosowałam wieczorem, czyli po całym dniu taka kombinacja nie była przyjemna.
Poza tym żel miał przyjemną, kremową konsystencję. Dobrze się pienił, nie podrażniał i nie wysuszał. Zapach utrzymywał się krótko na skórze.

Nie kupię więcej i nie polecam zakupu.

Komentarze

Popularne posty