Inteisilesia McBride, BeBeauty, Shine & Revive, Odżywczy Szampon do Włosów, Gładkość i Blask, Wszystkie Rodzaje Włosów


Szampon do włosów cienkich i przetłuszczających się został opracowany przez specjalistów w celu zapewnienia ich witalności i puszystości.
Zawarty w formule ekstrakt z białek pszenicznych oraz ekstrakt z pereł wzmacnia włos i wygładza go. Dzięki zharmonizowanemu działaniu składników szamponu włosy staja się puszyste i pełne połysku. Jednocześnie zachowują swoją lekkość.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-4 Distearyl Ether, Distearyl Ether, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum, GuarHydroxypropyltrimonium Chloride, Polyqaternium-7, Hydrolyzed Wheat Protein, Citric Acid, Hydrolyzed Pearl, Maris Sal, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Biotin, Bioflavonoids, Panthenol, Pyridoxine HCL, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 17200.

Szampon kupiłam w Biedronce. Ma pojemność 500 ml. Zapłaciłam za niego 4,99 zł.
W zasadzie to nie lubiłam tego szamponu i więcej nie kupię nic z tej "rodziny" kosmetyków. Jest dziwny, a właściwie to jego działanie. W moim przypadku odnosi się to do dwóch etapów stosowania:

1. przed urlopem nad morzem - był po prostu beznadziejny, potwornie obciążał włosy, plątał je, fatalnie się układały ( czytaj : sterczały na wszystkie strony i nie mogłam ich ułożyć). Nie cierpiałam go i stosowałam właściwie tylko wtedy gdy nie wychodziłam z domu.

2. po urlopie nad morzem - no cóż, był rewelacyjny. Naprawdę zadziałał odżywczo. Włosy fajnie się układały i były miękkie i błyszczące.

Dlatego też nie wiem co o nim sądzić. Nie lubię takich hybryd, które raz działają a raz nie.

Poza tym konsystencja była gęsta i kremowa. Ładnie pachniał. Miał różowo - perłowy kolor. Przy pierwszym użyciu pompka nie chciała działać, ale później jakoś pokręciłam i już nie było problemu. Jest bardzo wydajny, no ale duża butla, a stosowałam tylko ja.

Komentarze

Popularne posty