Eveline Cosmetics, Slim Extreme 4D, Diamentowe 

serum wyszczuplające antycellulit



Diamentowe serum wyszczuplające antycellulit z kwasem hialuronowym to innowacyjny produkt wyszczuplający łączący skuteczność naturalnych składników aktywnych z najnowszymi osiągnięciami kosmetologii i medycyny estetycznej. Nowa formuła serum zawiera mikroskopijne cząsteczki diamentu oraz unikalną kompozycję substancji czynnych, które intensywnie pobudzają spalanie tłuszczów w tkance podskórnej oraz niezwykle skutecznie redukują cellulit. 


Mikrokryształy diamentu pobudzają mikrokrążenie, aktywnie dotleniają komórki oraz zwiększają przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry. Natychmiastowy efekt skuteczności produktu jest wzmocniony przez obecność kwasu hialuronowego o dużej masie cząsteczkowej, który głęboko nawilża, wygładza i ujędrnia.


bioHyaluron Slim Complex pozostawia delikatny film na skórze, tworząc niewidzialny gorset rozświetlający i wygładzający.


Roślinne komórki macierzyste aktywizują osłabione i uśpione komórki macierzyste w skórze, przez co stymulują jej naturalną regenerację. Pozwala to w naturalny sposób zwalczać cellulit. Kompleks Lipocell - SlimŸ stymuluje proces spalania tkanki tłuszczowej, wykazuje silne działanie wyszczuplające i modelujące sylwetkę.

Diamentowe wyszczuplanie i modelowanie sylwetki w czterech wymiarach:
- redukuje tkankę tłuszczową i cellulit,
- pobudza mikrokrążenie,
- modeluje sylwetkę,
- działa do 48h.

Skład: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Centalla Asiatica Leaf Extrct, Cetyl Alcohol, Glycine Soja Oil, Alcohol, Laminaria Hyperborea Extract, Caffeine, Propylene Glycol, Hedera Helix Leaf Extract, Gingo Biloba Leaf Extract, Glyceryl Stearate SE, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Sodium Salicylate, Lecithin, silica, Hyaluronic Acid, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Xanthan Gum, Diamond Powder, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Elastin, Mentol, Maris Sal, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum, Limonene, Cl 77019, Cl 77891.


Posiadam produkt o pojemności 15 ml, zapłaciłam za niego 1 zł , kupiłam w hipermarkecie Auchan. Wystarczyło mi na 4 dni stosowania. Smarowałam się 2 razy dziennie. Stosowałam na uda. 

Czy zadziałało?

Raczej nie bardzo. Po 48h nie było widać żadnego rezultatu, po 4 dniach też nie. Poczytałam troszkę i okazało się, że po wysmarowaniu całej tuby też nie było żadnego rezultatu. Także ten, z działaniem to producent troszkę przesadził. 
Mimo to fajnie się go stosowało, miło wspominam. 
Najlepsze w tym serum było to, że zaświeciła mi się lampka nad głową mówiąca "smaruj się regularnie" i bardzo tego pilnowałam.

Prawdziwą rewelacją jest to, że to serum naprawdę chłodzi. 
Stosowałam przy 35 stopniowych upałach i uczucie chłodku było naprawdę fajne. Zostawały drobinki brokatu, ładnie to błyszczało, mi nie przeszkadzało.
Krem się dobrze rozprowadzał, szybko wchłaniał i nie tworzył tłustej warstwy.
Fajny, nic nie robiący kosmetyk, ale chłodek przyjemny.
Osobiście nie kupię dużej tuby, ale też nie marudzę, że kiepski kosmetyk.




Komentarze

Popularne posty