Dax Cosmetics, Perfecta, Beauty Mask, Maseczka na twarz, szyję i dekolt Wygładzająca Kwasy AHA + sok z aloesu



skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Isohexadecane, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Lactic Acid, Glycolic Acid, Citric Acid, Malic Acid, Salicylic Acid, Glycerin, Hydrogenated Polyisobutene, Dimethicone, Hydrogenated Poly-1-Decene, Hydroxyethyl Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyltaurate VP Copolymer, Macadamia Temifolia Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Allantoin, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Methylisothiazolinone, Parfum.

Kupiłam w Lidlu, za 1,49 zł. Maseczka ma pojemność 8 ml.
Wystarczyła mi na 3 użycia, przy czym pierwsze dwa - smarowałam tylko twarz. Ostatnie natomiast  - nałożyłam na szyję i dekolt. Nakładałam cienką warstwę, więc wystarczyła mi "na dłużej".
Maska ma przyjemną, kremową konsystencję. Dobrze się nakłada. Producent zaleca pozostawienie jej na twarzy na całą noc, przy czym się nie odważyłam. Boję się takich kosmetyków, bo mogą zatkać pory, podrażnić, itd. Osobiście zostawiałam ją na twarzy na 20 min. po czym zmywałam i byłam zadowolona z działania.Skóra była lekko oczyszczona, odświeżona i nawilżona. Gładka i miła w dotyku. Oczyszczona z całodziennego brudu.
Przyjemna maseczka. Aha należy uważać na słońce, bo można podrażnić skórę.

Przyjemna, podobna do innych maseczek dostępnych na rynku.

Komentarze

Popularne posty