Beliso, Argan Professional, Odżywka Włosy Farbowane, 

Ochrona Koloru i Blask


Olejek Arganowy zwany „płynnym złotem” to dar natury od lat wykorzystywany przez kobiety z Maroka do pielęgnacji włosów. Bogaty w witaminę E, kwasy Omega oraz liczne antyoksydanty to wyjątkowa baza produktów do pielęgnacji włosów.
Poznaj wyjątkową formułę, która pielęgnuje i chroni kolor włosów farbowanych, nawilża oraz wzmacnia włosy osłabione zabiegami koloryzacji. Wzbogacona o filtry UV, które dodatkowo zapobiegają utracie koloru. Włosy pozostają miękkie i pełne blasku. Pielęgnację dopełnia niezwykły zapach z nutą drzewa sandałowego, paczuli, bergamotki i jaśminu.


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Polyqaternium 32, Mineral Oil, Dimethicone, Silicone Quaternium-16, Argania Spinosa Kernel Oil, Triticum Vulgare Gem Oil, Quaternium 80, Panthenol, Tussilago Farfara Leaf Extract, Hydrolyzed Keratin, PPG-1 Trideceth-6, Undeceth-11, Butyloctanol, Undeceth-5, Benzophenone-4, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Cl 19140, Cl 16035, Linalool.


Odżywkę kupiłam w Biedronce, za 4,99 zł. Jej pojemność to 400 ml.
Kupiłam, zużyłam i zapomniała. Kosmetyk z kategorii " jestem i nic nie robię". Nic wielkiego nie robiła na włosach, malutkiego zresztą też nie. Przyjemna, ale jak nie nałożyłam to nie było widać różnicy. Coś tam nawilżała i ułatwiała rozczesywanie. Taka codzienna. miała przyjemną, gęstą konsystencję. Dobrze się nakładała na włosy. Ładnie pachniała.
Nic specjalnego. Nie kupię więcej. 

Komentarze

Popularne posty