Bayer, Bepanthen Baby, Maść Ochronna


Wspomaga naturalne procesy regeneracyjne, odżywia oraz chroni skórę przed odparzeniami pieluszkowymi.
Specjalna formuła Bepanthen Baby Maść Ochronna chroni skórę niemowląt przed podrażnieniami i odparzeniem pieluszkowym.
Dzięki przezroczystej i lekkiej konsystencji Bepanthen Baby Maść Ochronna pielęgnuje skórę, pozwalając jej jednocześnie oddychać oraz jest łatwa do nakładania i usuwania. Zawiera prowitaminę B5, która przyspiesza proces naturalnej regeneracji skóry i wzmacnia jej barierę ochronną.
Bepanthen Baby Maść Ochronna zawiera substancję czynną dekspantenol, znany również jako prowitamina B5. Dekspantenol jest prekursorem witaminy niezbędnej w procesie odbudowy i gojenia skóry.
Dekspantenol to substancja wspomagająca proces regeneracji skóry o potwierdzonej skuteczności:
  • Nawilża skórę, przywracając właściwy poziom odżywienia i ochrony.
  • Stymuluje proces wytwarzania lipidów skóry.
  • Przyspiesza proces gojenia i odbudowy skóry.
Specjalna formuła Bepanthen Baby Maść Ochronna została opracowana z myślą o szczególnych potrzebach delikatnej skóry niemowląt. Preparat nie zawiera konserwantów, barwników i substancji zapachowych.

7 złotych standardów idealnego produktu ochronnego przeciw odparzeniom pieluszkowymi.

skład: Aqua, Lanolin, Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Panthenol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cera Alba, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Ozokerite, Glyceryl Oleate, Lanolin Alcohol.


Swoją przygodę z maścią Bepanhen zaczęłam, gdy synek miał ok. 2 miesięcy, a ja wygrałam wielkie pudło tego kosmetyku na stronie streetcom.pl. W środku znajdowało się 12 tubek tej maści o pojemności 30 ml. Jedna była dla mnie, resztę rozdałam zaprzyjaźnionym mamom. I tak zaczęła się moja przygoda, bo krem okazał się rewelacyjny. Od tego czasu kupuję tylko tą maść do smarowania pupy mojego dziecka. Najczęściej kupuję tubę o pojemności 100 ml w aptece, w której cena wynosi 29,99 zł. Kiedyś kupiłam zestaw 100 ml + 30 ml za 35 zł.
Najśmieszniejsze jest to, że stosowałam inne kosmetyki do smarowania pupy, ale tak się działo, że żaden wcześniejszy nie działam tak dobrze jak ta maść. Wiecznie było jakieś odparzenie. Tylko przy Bephantenie zapomniałam co to znaczy mieć problem ze skórą na  pupie dziecka.
Jest bardzo wydajna i poręczna. Tuba, metalowa tuba, ma jednak tę wadę, że w miarę użytkowania robią się w niej dziury i maść wypływa. Ma na to również wpływ to, że moje dziecko bardzo lubi ją gryźć, więc ma cudną zabawkę. 
Maść nie tylko chroni przed pieluszkowym odparzeniem, ale również nawilża skórę, czego nie ma w tak popularnym Sudocremie.
Aha no i jak się za mocno naciśnie tubę to wypływa za dużo maści. Logiczne, ale nie zawsze się udaje (zwłaszcza mężowi). 




Komentarze

Popularne posty