Yodeyma Paris, Aroma Eau de Toilette Pour Femme


Ja posiadałam próbkę, 15ml, którą zamówiłam na stronie producenta. Próbka wygląda tak :


zaś buteleczka tak:



Owocowe i aksamitne nuty granatu, wraz z  czarującą wonią orchidei i fiołka, tworzą odważny i wykwintny zapach.

Nuty Zapachowe:
Orientalno - Kwiatowa. 

Aroma to  egzotyczny i nadający blask zapach. Dla eleganckiej i tajemniczej kobiety.


Nuty głowy
Granat

Nuty serca
Orchidea

Nuty bazy
Fiołek

Informacje o zapachu oraz zdjęcie pełnowartościowego kosmetyku pochodzą ze strony producenta : Yodeyma.com

Producent "porównuje" je do zapachu Euphoria Calvina Kleina.

Właściwie to wybrałam ten zapach przez przypadek, zupełny strzał w ciemno. Początkowo zupełnie mi się nie podobał. Odłożyłam więc na półeczkę, zastanawiając się co z nim zrobić. Po ok. pół roku wróciłam do niego i bardzo przypadł mi do gustu. Zapach jest mocny, zmysłowy i tajemniczy. Jest jednostajny, zupełnie się nie zmienia i nie rozwija. Bardzo długo utrzymuje się na skórze. Ciepły, korzenny. Zdecydowanie na wieczór i chłody. Okresy ciepłe, bardzo gorące to zupełnie odpada, bo zapach może być duszny i przytłaczający, ale gdy pada deszcz to robi miłe ciepełko. Z ogromną przyjemnością go stosowałam.
Bardzo polecam zakup tego zapachu.








Komentarze

Popularne posty