Oceanic, AA, Oil Essence, Krem do Rąk Ultra Nawilżający, Skóra Normalna


Aksamitny krem łączy w sobie kompleksową pielęgnację z pięknym, zmysłowym zapachem. Jego bogata receptura opiera się na zastosowaniu cennych olejków - arganowego i marula, które pozostawiają skórę nawilżoną, odżywioną i wygładzoną. Krem otula dłonie tajemniczym zapachem kwiatu lotosu oraz nadaje uczucie długotrwałej pielęgnacji. Szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości. Seria „oil essence” to pielęgnacja przyjazna skórze: olejki wysoce biozgodne z ludzką skórą, hipoalergiczne kompozycje zapachowe, substancje kojące i łagodzące. Składniki: olejek marula – silnie nawilża i regeneruje, zmiękczając oraz wygładzając skórę; olejek arganowy – odżywia i poprawia elastyczność skóry, reguluje poziom nawilżenia; dermo comfort system 24h – zapewnia uczucie długotrwałego nawilżenia; D-pantenol – regeneruje i dogłębnie nawilża. Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. Z hipoalergiczną kompozycją zapachową. Nie zawiera barwników i parabenów. pH neutralne dla skóry.

Skład: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, 

Cetyl Ricinoleate, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Coco-

Caprylate/Caprate, Dimethicone, Betaine, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Persea Gratissima 

Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Allantoin, Pentylene 

Glycol, Glycerin, Sodium Lactate, Citric Acid, Fructose, Urea, Maltose, 

Hydroxyacetophenone, Paraffinum Liquidum, Sodium Hydroxide, Sodium PCA, Trehalose, 

Sodium Hyaluronate, Glucose, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Phenoxyethanol, 

Ethylhexylglycerin, Trideceth-6, Sodium Chloride, Parfum.




Krem ma pojemność 75 ml. Dostałam go w prezencie. Jestem z niego bardzo 

zadowolona i bardzo mi się podobał. Szkoda, że tak szybko się skończył.

Jestem fanką kremów do rąk odkąd pamiętam, lubię stosować i lubię mieć zadbane 

dłonie. Kupuję różne kremy za różną cenę. Powiem wprost ten krem jest drogi (dla 

mnie), widziałam cenę na rossnet.pl i mnie lekko zszokowało. Krem jest dobry, ale 

cena zdecydowanie zbyt wysoka w stosunku do pojemności i działania. 

Stosowałam dawno, dawno temu krem za 1,99 zł i był genialny. Ten się do niego 

nie umywa. No ale, póki nie wiedziałam ile kosztuje ( później zresztą też) byłam 

zadowolona. Właściwie to ma same zalety.
  • bardzo, ale to bardzo ładnie pachnie
  • dobrze nawilża dłonie
  • nie pozostawia tłustej warstwy
  • bardzo szybko się wchłania
  • uczucie nawilżenia jest długotrwałe
  • uratował moje przesuszone dłonie przed dramatycznym stopniem wysuszenia
  • treściwą konsystencję miał
  • jeden z lepszych kremów do rąk jakie stosowałam


Polecam zakup.

Komentarze

Popularne posty