Farmona, Herbal Care, Krem Przeciwzmarszczkowy i Ujędrniający na dzień i na noc

Krem zawiera łagodne dla skóry, naturalne składniki aktywne, które zapewniają doskonałą pielęgnację oraz poprawiają kondycję i wygląd skóry. Specjalnie opracowana, bogata receptura zmniejsza widoczne objawy starzenia się skóry, redukuje zmarszczki i bruzdy oraz poprawia witalność skóry, przywracając jej jędrność i gładkość. Dodatkowo delikatna konsystencja i przyjemny zapach zwiększają komfort stosowania.

Ekstrakt z dzikiej róży bogaty w witaminę C, poprawia koloryt oraz dogłębnie odżywia i regeneruje skórę.
Kwas hialuronowy zapewnia silne, natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie, zmniejszając widoczność zmarszczek i bruzd.
Kolagen z elastyną poprawiają jędrność i sprężystość skóry oraz przywracają jej piękny, młody wygląd.
Proteiny jedwabne doskonale nawilżają i wygładzają skórę, pozostawiając ją aksamitnie gładką i miłą w dotyku.
Masło shea – naturalny filtr UV – chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, opóźniając procesy starzenia.
Receptura kremu została wzbogacona w inutec – naturalny prebiotyk, który zwiększa skuteczność pozostałych składników oraz korzystnie wpływa na stan skóry, chroniąc ją przed przesuszeniem i powstawaniem podrażnień. 



Skład: Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Rosa Canina (Rose) Fruit Extract, Dimethicone, Cera Alba (Beeswax), Hydrolyzed Silk, Hyaluronic Acid, Soluble Collagen, Hydrolyzed Elastin, Inulin, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal.


Próbka posiadała 2 ml. Zużyłam ją w dni, a właściwie w dwa wieczory, bo smarowałam się na noc. 
Jedynym plusem tego kremu jest śliczny różany zapach. Mogłabym się tak wąchać i wąchać.
Działanie nawilżające było bardzo powierzchniowe i krótkotrwałe raczej. Za każdym razem odczuwałam ściągnięcie skóry ( zwłaszcza na policzkach) i jednocześnie na skórze był tłusty film.
Już dawno nie spotkałam się z czymś takim, więc duży szacunek.
Działanie przeciwzmarszczkowe no raczej nie zauważyłam.
Dla cer dojrzałych? no nie powiedziałabym, bo ja jestem raczej niezadowolona, a nie mam cery dojrzałej.
To jest taki średni średniak, który nic nie robi z naszą skórą.
Jest to kolejny, bardzo, bardzo przeciętny kosmetyk tej firmy, który używałam. Zaczynam się niepokoić.
Nie polecam, szkoda czasu, ale zapach cudny.



Komentarze

Popularne posty