Avon, Celebre, Anti-perspirant, Roll-on




składniki: Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Steareth-2, PPG-15 Stearyl Ether, Dicapryl 

Adipate, Steareth-20, Ispopropyl Palmitate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, 

Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol.





Kulka ma pojemność 50 ml. Kupiłam go w zestawie z perfumą Avon LovePulse

antyperspirantem Love Pulse. Całość zakupiłam na allegro.pl i zapłaciłam ok. 25zł, 

razem z przesyłką.


Ten antyperspirant jest do bani. Dawno, dawno temu używałam Celebre perfumki i 

mi się podobała. To coś natomiast jest badziestwem i odradzam zakup.
  1. nie chroni przed poceniem zupełnie.
  2. Brzydko pachnie, bardzo często mam wrażenie, że sama się spociła.
  3. Zostawiał mokry ślad pod pachą, oczywiście bluzka również była mokra. Na szczęście nie brudził ubrań.
  4. Dość wydajna (niestety w tym wypadku), nie mogłam się doczekać żeby się skończyła.

Cenowo też nie jest jakoś zachęcająca, a gdy nie ma promocji to wręcz jest to bardzo drogi kosmetyk.
Nie polecam zakupu. Omijać szerokim łukiem.






Komentarze

Popularne posty