Verona, Ingrid Cosmetics, Hd Innovation, Krem na dzień



Skuteczne odmładzanie i intensywna regeneracja. Dogłębna odbudowa.
Unikalna formuła kremu łącząca nowoczesne, wysoce zaawansowane technologicznie i naturalne składniki aktywne, zapewnia cerze niezwykłą jędrność i gładkość, w widoczny sposób opóźniając efekt starzenia. Skoncentrowana zawartość roślinnych komórek macierzystych odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej struktury skóry, gwarantuje jej skuteczną, intensywną regenerację, przywracając młodość i witalność. Kwas hialuronowy delikatnie napina skórę gwarantując efekt liftingu oraz dogłębnie nawilża, skutecznie redukuje istniejące zmarszczki i chroni przed powstawaniem nowych.

Składniki: Aqua, Isopropyl Palmitate, Hydrogenated Polydecene, Cetearyl Alcohol, Polysilicone-11, Laureth-12, Glycerin, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Argania Spinosa Kernel Oil, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Xanthan Gum, Lecithin, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Parfum, Sodium Polyacrylate, Disodium EDTA, Triethanolamine, Ethylhexylglicerin.

Miałam 2 próbki, który wzięłam sobie kiedyś ze sklepu kosmetycznego. Stosowałam na dzień. Wystarczyły na 5 dni. Mam 30 +, a krem jest przeznaczony dla 40+, czyli jakby nie jest skierowany do mojej grupy wiekowej, ale lubię czasami użyć takich kremów i traktuje je wtedy jako serum. Uważam, że mają więcej składników p/zmarszczkowych, więc profilaktycznie można się wysmarować.
Krem jest genialny. Po prostu genialny. Bardzo polecam zakup bo jest fantastyczny. Uwielbiam odkrywać takie perełki. Cudowna lekka konsystencja, która jednocześnie jest kremowa. Dacie wiarę w takie cuda?. Dobrze rozprowadza się po twarzy, szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy. Świetnie sprawdza się pod makijaż. Nie zatyka porów. Bardzo dobrze nawilża skórę. Same zalety. Dla mnie istnieje tylko jedna wada – dostępność tego kremu, w mojej okolicy nie można go znaleźć, pozostaje internet.
Polecam bardzo zakup.





Komentarze

Popularne posty