Flos Lek, Wazelina Kosmetyczna do Ust, Lip Care, Czekoladowa



Zastosowanie: codzienna pielęgnacja i ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (zmiany temperatury, wiatr).

Działanie: ochronno-odżywcze. Wazelina:

  • wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta
  • zapobiega wysuszeniu i pękaniu naskórka
  • delikatnie natłuszcza wargi

Efekt: odpowiednio nawilżone i wygładzone usta

składniki: Petrolatum, Cetyl Alcohol, Cholesterol, Copernicia Cerifera Cera, Aroma, Hydrogenated Vegetable Oil, Benzyl Benzoate.


Wazelina ma pojemność 15g. Kupiłam ją w Rossmannie za 2,99 zł. I właśnie dlatego patrzę troszkę na ten kosmetyk z perspektywy ceny, bo gdybym zapłaciła za niego 6-8 zł, to recenzja byłaby nieprzychylna. Tymczasem ja zapłaciłam "tylko" 3 zł, więc byłam nawet zadowolona. 
Wazelina jak wazelina, cudów nie robiła, Nawilżała usta, a właściwie natłuszczała dosyć krótko, bo około 20 min., później niestety, ale wysuszenie było dotkliwe. Używałam jej tylko w domu, bo jest zamknięta w słoiczku, czyli nakładamy paluszkiem i smarujemy. Nie lubię takiego sposobu nakładania, uważam, że jest bardzo niehigieniczny i niepraktyczny. Mam na myśli oczywiście jej używanie poza domem. W nim raczej często myję dłonie, więc nie lepią mi się przynajmniej.
Zapach czekolady był boski. Taki czekoladowy i głęboki i bardzo smakowity.
Była bardzo wydajna.
Nie kupię więcej, ale można przetestować.







Komentarze

Popularne posty