Ziaja, Ziajka, Żel do Mycia Ciała i Włosów dla Dzieci Hypoalergiczny


Łagodny preparat 2 w1, żel do mycia ciała i włosów dla dzieci i niemowląt powyżej 6 miesiąca życia.
Działanie:
  • łagodnie myje i pielęgnuje włosy i skórę
  • zapobiega przesuszaniu się naskórka
  • delikatny dla skóry, nie powoduje podrażnień
  • zapewnia efekt właściwego nawilżenia
  • ułatwia rozczesywanie włosów

Nie zawiera SLSu, mydła i barwników.
Składniki: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Coco-Glucoside, Sorbitol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Xylithol, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Parfum, Lactic Acid.


Dostałam kiedyś w aptece 10 próbek tego żelu. Każda próbka ma 7 ml.
Przyjemny, nic nie wnoszący w moje życie żel, który zużyłam dolewając do wanienki i robiłam pianę. Synkowi jakoś nie robiło to różnicy, czy był to ten żel dodany czy coś innego. Zupełnie nijaki. Przeciętny. Niczym szczególnym się nie wyróżniający kosmetyk. Nie uczulał. Nie podrażniał skóry. Dobrze się pienił. Przyjemnie pachniał. Konsystencję miał żelową.
No nic szczególnego. Zużyłam i zapomniałam.


 

Komentarze

Popularne posty