Wibo, New Trend Extreme Nails, Lakier do Paznokci z płaskim pędzelkiem


Lakier ma pojemność 9,5 ml. Kupiłam w Rossmannie za 2,99 zł. W zasadzie nie lubiłam tego lakieru. Wybrałam sobie taki dosyć „dziwny” kolor, który wyglądał raczej dyskusyjnie na paznokciach. Nie jest już chyba dostępny w ofercie, bo kupiłam go w „cenie na do widzenia”.


Tak jak napisałam kolor był „ciekawy”, ciemny, ładnie wyglądał w buteleczce. Na paznokciach również, ale przez 1 dzień. Później paznokcie wyglądały dosyć brzydko, jakby były brudne. No i oczywiście ściera się z końców bardzo szybko. Po jednej warstwie kolor bardzo przebijał i powstawało dużo smug.


 

Zdecydowanie lepiej wyglądał na paznokciach u stóp, dlatego właśnie głównie tam go zużywałam.
 

 

Konsystencja była dosyć lejąca, po 12 miesiącach jak zaleca producent należy zużyć lakier, zupełnie nie zmienił konsystencji, no chyba, że stał się bardziej lejąca. W każdym razie bardzo łatwo było go „wylać”.

Pędzelek był rzeczywiście bardziej płaski niż w większości lakierów, ale nie tak płaski jak np. w lakierze L`oreal 45/60 sek., bo tam jest bardzo, bardzo płaski i genialnie maluje się paznokcie.
 

 
Poza tym strasznie śmierdział, jakoś tak bardziej niż w innych lakierach.
Był potwornie wydajny.
 
 

 

Komentarze

Popularne posty