Pollena Malwa, Upiększająca Maseczka Antystresowa

Żelowa, nieperfumowana, upiększająca maseczka do twarzy. Zawiera kolagen z Elastyną, NMF, Alantoiną i kompleks witamin A, E, F, H i z grupy B. Polecana dla osób o różnym typie skóry, szczególnie delikatnej, wrażliwej. Odżywia, głęboko nawilża i ujędrnia naskórek. Zdecydowanie poprawia ogólny wygląd skóry, wyraźnie ją odświeża. W czasie stosowania daje przyjemne uczucie uspokojenia skóry. Polecana do stosowania w domu, także w gabinetach kosmetycznych.
 
Składniki: Aqua, Collagen, Elastin, Glycerin, Sodium Lactate, TEA – Lactate, Serine, Lactic Acid, Urea, Sorbitol, Aminoglycine, Allantoin, Actinidia Chinensis Extract, Persica Vulgaris Extract, Percea Gratissima Extract, Carbomer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Disodium, EDTA, Benzophenone-4.
 
 
Maseczka ma pojemność 15 ml. Kupiłam ją za 1,50 zł w hipermarkecie Auchan.
Producent zapewnia, że maseczki wystarczy na dwa razy. Ja wykorzystałam ją do 3 użyć. Rzeczywiście jest żelowa i właściwie nie sprawia mi to frajdy mając ją na twarzy. Miałam wrażenie, że posmarowałam się żelem takim do włosów. Nie pachniała zbytnio niczym, więc nie miałam przyjemności żadnej. Nie odczuwałam działania antystresowego. Upiększającego zresztą też nie. Skóra była po prostu przyjemnie nawilżona i tyle. Był moim podejrzanym, bo coś mi zatkało pory i pojawiły się jakieś niedoskonałości. A ja dostałam świra. Nie lepiła się i dobrze się zmywała, to tyle z zalet.
Tej konkretnej maseczki nie kupię więcej.



 

Komentarze

Popularne posty