Eveline Cosmetics, Just Epil,Nawilżający Krem do Depilacji Skóry Wrażliwej z Aloesem i d-Panthenolem Sensitive
 



Just Epil krem przeznaczony do bezbolesnej i szybkiej depilacji nóg, rąk, pach i okolic bikini. Innowacyjna formułą Sensitive Plus zawiera łagodzący d-panthenol, zapewniający bezpieczną depilację skóry wrażliwej, oraz nawilżający wyciąg z aloesu gwarantujący na długo uczucie komfortu. Dodatkowo zawarty w kremie aktywny ekstrakt z Larrea divericata sprawia, że odrastające włoski są miękkie, mniej widoczne i staja się bardziej podatne na depilację, dzięki czemu zmniejsza się częstotliwość przeprowadzania zabiegu. Krem skutecznie usuwa nawet najbardziej uciążliwe włosy, łatwo rozsmarowuje się, nadaje skórze piękny, lśniący i gładki wygląd. Wygodna szpatułka ułatwia aplikację kremu.


Kupiłam w Rossmannie, za ok. 6 zł. Krem ma pojemność 125 ml.
Stosowałam go do depilacji okolic bikini i muszę przyznać, że był to najlepszy krem jaki kiedykolwiek stosowałam. A dlaczego? A dlatego, że naprawdę działał i usuwał wszystkie włoski. Nie przycinał, nie usuwał kilku a resztę zostawiał, tylko autentycznie je usuwał. Nie podrażniał przy tym, więc byłam zachwycona, bo mam ciągle z tym problem. Nie trzeba było siedzieć z tym kremem nie wiadomo ile, bo po 5-10 minutach wszystkie włoski można było ściągnąć szpatułką. Swoją drogą ma dziwny kształt, ale jest skuteczna i spełnia swoją rolę.



Bardzo polecam zakup.






 

Komentarze

Popularne posty