Dax Cosmetics, Perfecta, Oczyszczanie, Maseczka Peel-Off Wygładzająca
 


Głęboko oczyszczająca i wygładzająca maseczka peel-off polecana dla osób w każdym wieku do pielęgnacji cery normalnej, mieszanej i tłustej. Odblokowuje pory i usuwa wszelkie zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka. Zawiera łagodzącą prowitaminę B5 oraz wyciągi z aloesu i afrykańskiej rośliny Enantia.
 
Składniki: Aqua, Polyvinyl Alcohol, Alcohol, Glycerin, Panthenol, PPG-26-Buteth-26/ PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha Extract, Oleanolic Acid, Triclosan, Disodium EDTA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Cl 42090.
 
Maseczka ma pojemność 10 ml. Kupiłam ją w Lidlu za 1,29 zł. Od razu zaznaczam, że nie polecam zakupu i nie kupię więcej ( no chyba, że się zapomnę albo zmienią opakowanie i nie rozpoznam). Bardzo dużo alkoholu w składzie, co niestety czuć po otwarciu saszetki i nakładaniu na twarz. Rozkaszlałam się i załzawiłam. Zaszczypało w oczkach. Mam cerę mieszaną, okazjonalnie przesuszoną, nie mam niedoskonałości, ale uważam, że przy częstym stosowaniu tego specyfiku można sobie zrobić krzywdę. Zużyję i wyrzucę i zapomnę.
Maseczka jest gęsta, treściwa. Bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy. Nie nakładałam jakiejś super grubej warstwy, a i tak przy ściąganiu okazała się dosyć gruba i taka jakaś „plastikowa”. Jest niebiesko – morska, nie widać tych zanieczyszczeń. Skóra po użyciu jest oczyszczona, troszkę przesuszona. Gdy miałam ja na twarzy zrobiło mi się gorąco na policzkach, ale nie wiem, czy to jest związane z jej działaniem, czy po prostu w domu było ciepło. Odrywa się właściwie w całości, grubym płatem. Dosyć trudno ją wydobyć z brwi, czy włosów, mimo użycia wody (jak zaleca producent).
Tak jak napisałam, nie polecam, bo może zrobić krzywdę osobom z problemami. Dla mojej skóry jest raczej nieszkodliwa, poza chwilowym ściągnięciem. Poza tym nie zrobiła dla niej zbyt dużo.


 

Komentarze

Popularne posty