Uzdrowisko Iwonicz S.A., Iwoniczanka, Peeling do Ciała z leczniczą solą iwonicką
 
 
Peeling zawierający drobno mieloną leczniczą sól iwonicką doskonale oczyszcza i wygładza naskórek, pobudza mikrokrążenie, co ułatwia odnowę skóry. Dzięki zawartości oleju słonecznikowego i wosku pszczelego przyjemnie natłuszcza nie dopuszczając do wysuszenia naskórka.
 
Składniki: Mineral Salt, Paraffin Oil, Isopropyl Myristate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Helianthus Annuus Oil, Glyceryl Behenate Tribehenin,/ Glyceryl Dibehenate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionon, BHA.
 
Kupiłam podczas pobytu w Iwoniczu Zdrój, taka pamiątka z podróży. Wybrałam wersję mniejszą - 80 g za 8 zł.
W sumie to sama nie wiem co myśleć o tym kosmetyku, mimo, że go już skończyłam to w dalszym ciągu mam dylemat. Generalnie polecam zakup jeśli ktoś lubi sól a nie chemiczne drobinki.
Opakowanie jest proste i bardzo poręczne. Łatwo je można odkręcić pod prysznicem i umożliwia wydobycie kosmetyku do ostatniego ziarenka.
Sam peeling ma gęstą, zwartą konsystencję. Bardzo łatwo go wydobyć ze słoika. Czasami zbyt łatwo, bo ześlizguje się z palców. Zapach jest cudowny, bardzo przyjemny w domowym spa.
Działanie jest niezłe. Peeling jest dosyć mocny... przez bardzo krótką chwilę po rozprowadzeniu na skórze, dopóki sól się nie rozpuści. Później niestety nie jest zbytnio pomocny. Najlepszy efekt osiągałam na łydkach i pupie - skóra była niesamowicie wygładzona. Zresztą efekt był bardzo przyjemny i o dziwo niesamowicie nawilżona.
Nie kupię go jednak więcej, bo szybko się skończył i jakoś tak mam chęć testować nowe kosmetyki. Ten peeling jest wart uwagi, ale nie aż tak.


 

Komentarze

Popularne posty