Uroda, Melisa, Krem Przeciwzmarszczkowy na Dzień, Cera Delikatna Wygładza, Pielęgnuje

 

Zawiera specjalnie dobrane składniki aktywne : wyciąg z melisy, wyciąg z zielonej herbaty, olej z pestek winogron, witaminę E, prowitaminę B5 i alantoinę. Krem ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia skórę zdrową i zadbaną.

Składniki: Aqua, C12-15 Alkyl Benzoate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Vitis Vinifera Seed Oil, Butyrospermum Parkii, Glyceryl Stearate, Petrolatum, Stearic/Palmitic Acid, Dimethicone, Allantoin, Camella Sinensis Leaf Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Panthenol, Parfum, Butylene Glycol, Disodium EDTA, Carbomer, Xanthan Gum, PEG-8, Tocopherol Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citral, Eugenol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnammal, Limonene.

Kupiłam w Biedronce, za 4,49 zł. Krem ma pojemność 50 ml.

Hmmm, no chyba nie jestem tym kremem zachwycona. Nie kupię więcej. Mam mieszane uczucia, ale jestem raczej na nie.
Początkowo byłam bardzo zadowolona, że taki dobry i niedrogi. Konsystencja była rzeczywiście lekka. Szybko się wchłaniał i nawilżał na przyzwoitym poziomie. Jednak im dłużej stosowałam tym działanie nawilżające było jakby mniejsze. Wręcz wysuszał i ściągał skórę. Pod koniec słoiczka był nijaki i właściwie nie robił nic. Chciałam jak najszybciej skończyć.
Słoiczek był zwykły, plastikowy. Dobrze się z niego wydobywało krem.
Nic ciekawego.

Komentarze

Popularne posty