PZ Cussons, Luksja Creamy Olive & Aloe Vera, Kremowe Mydło Nawilżające


składniki: Sodium Palmate, Aqua, Sodium Palm Kernelate, Glycerin, Talc, Parfum, Olea Europaea Fruit Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Tetrasodium Etidronate, Tetrasodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Cl 77891.
 
Mydło ma pojemność 95g. Kupiłam je w sklepie spożywczym za 0,99 zł.
Normalnie powiedziałabym, że jest dosyć dobrym i przyzwoitym mydłem, ale mam kilka zastrzeżeń, jako, że dosyć często myje ręce:
  • i dlatego najcięższym zarzutem jest to, że niestety, ale dodatkowo wysusza dłonie (plus oczywiście inne prace domowe i po każdym umyciu wcieram krem do rąk)
    - bardzo szybko się rozmydla, co wygląda nieestetycznie. Robi się miękkie i bardzo szybko się zużywa. Jest więc mało wydajne.
  • Oczywiście oblepia mydelniczkę i trzeba ją czyścić.
Mydło ma przyjemny zapach. Kostka wygląda ładnie w mydelniczce, ma zaokrąglone brzegi.

Używałam go również pod prysznicem – bardzo szybko się skończyło.
Nie jestem zachwycona, ale pewnie jeszcze kupię.


 

Komentarze

Popularne posty