Wibo, Lovely, Collagen Wear Volume Macsara, Maskara Pogrubiająco – Wydłużająca z Kolagenem

Maskara pogrubia i wydłuża rzęsy; zawiera kolagen odżywiający rzęsy, dodatkowo wspierając ich regeneracje i odbudowę. Jeśli Twoje naturalne rzęsy są zniszczone wielokrotnym nakładaniem tuszu, nieodżywione i delikatne to warto wypróbować tusz Collagen Wear. Idealna pielęgnacja oraz wzmocnienie rzęs. Szczoteczka nadaje rzęsom efekt maksymalnej długości i pogrubienia wraz z kolorem intensywnej czerni. Rossnet.pl
 
Kupiłam w Rossmannie w promocji „1 + 1”, zapłaciłam za nią ok. 4,50 zł. Normalnie kosztuje ok. 9 zł. Tusz ma pojemność 8 ml. Początkowo nie byłam z niego zadowolona. Nie było widać żadnego efektu na rzęsach. Miałam wrażenie, że tusz jest zaschnięty i szczoteczka sobie nie radzi z jego wydobyciem. Minimalnie pokrywał rzęsy. O dziwo kolor czarny tuszu był naprawdę głęboki i ładnie wyglądał na rzęsach. Po około 2 tygodniach stosowania stało się coś i na szczoteczce zaczęło pojawiać się więcej tuszu. Od tego czasu jestem z niego bardzo zadowolona. Rzęsy są naprawdę ślicznie podkreślone. Nie skleja ich. Nie kruszy się i nie odbija pod oczami. Dobrze się zmywa pod prysznicem zwłaszcza, bo czasami miałam problem ze zmyciem go mleczkiem/preparatem do demakijażu.
Jest idealny, codzienny, może nie spektakularny, ale warty wypróbowania.




 

Komentarze

Popularne posty