Sylveco, Nawilżający żel do mycia rąk

Hypoalergiczny, delikatny żel myjący, do codziennej pielęgnacji rąk. Zamiast tradycyjnego mydła, zawiera bardzo łagodne detergenty, które skutecznie oczyszczają i nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry. Ekstrakt z liści podbiału pospolitego posiada właściwości nawilżające i ochronne, przyspiesza regenerację skóry i łagodzi zaczerwienienia. Gliceryna, panthenol i mocznik przywracają skórze miękkość, gładkość i zapobiegają wysuszeniu. Żel posiada fizjologiczne pH, a dodatek naturalnego olejku pomarańczowego tonizuje i pozostawia na dłoniach uczucie pachnącej świeżości.
 
składniki: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl betainę, Coco-glucoside, Glycerin, Tussilago Farfara Leaf Extract, Panthenol, Lactic acid, Sodium benzoate, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Urea, Citrus Aurantium Dulcis Oil.
 
Dostałam dosyć sporą odlewkę tego żelu podczas dermokonsultacji ( dermokonsultantka naprawdę hojnie mnie wtedy obdarowała). Używałam przez 2 dni, a zastrzegam, że naprawdę bardzo często w ciągu dnia myję dłonie. Spowodowało to, że mam je dosyć przesuszone. Teraz jakoś tak się pilnuję żeby je często kremować, ale był taki okres kiedy to zaniedbałam. Dlatego też z dużymi oczekiwaniami podeszłam do tego specyfiku. Nie zawiodłam się. Był naprawdę bardzo fajny.
Zapach jest obłędnie pomarańczowy, jak prawdziwe pomarańcze.
Jest bardzo wydajny, wystarczy kropelka na umycie całych dłoni. Przyjemnie się pieni. Nie podrażnia i co najważniejsze nie przesusza dłoni.
Bardzo zadowolona jestem i na pewno kupię pełnowartościowe opakowanie.
 

 
 

Komentarze

Popularne posty