Rossmann, Isana Ol Dusche, Melone & Birne, Olejek pod Prysznic Melon i Gruszka

Olejek odżywia i relaksuje zmysły już podczas kąpieli pod prysznicem. Kombinacja perełek olejku i owocowo świeżego zapachu melona i gruszki czyni kąpiel pod prysznicem szczególnym doznaniem. Wysokowartościowa receptura pomaga chronić skórę przed wysuszeniem. Skóra staje się aksamitnie gładka w dotyku. Bez parabenów.
 
Składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Tocopheryl Acetate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Disodium EDTA, Benzophenone-4, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Mannitol, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Sodium Chloride, Ethylhexylglicerin, Parfum, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Cl 15985, Cl 77492.
 
Kupiłam w Rossmannie, za 2,49 zł. Olejek ma pojemność 300 ml. Nawet nie wiedziałam, że to olejek, dla mnie to był zwykły żel. Dopiero podczas pisania tej recenzji zostałam oświecona w tej kwestii. W każdym razie był to bardzo przyjemny kosmetyk. Na pewno zakupię kolejny żel/olejek Isana. Może niekoniecznie ten zapach, bo lubię testować, a Isana ma bardzo dużo smaków/zapachów.
Zapach ( bo to jest dla mnie najważniejsze) był słodki i przyjemny. Może i nawet melonem to trącało, bo gruszką to raczej nie. Taki cukierkowy. Mojemu mężowi kojarzył się z sokiem Kaktus (?), no niech mu będzie. No, w każdym razie przyjemny pod prysznic. Dosyć długo się utrzymywał na ciele.
Konsystencja była cudowna, gęsta. Pierwszy raz się z taką spotkałam. Drobinki/bąbelki ładnie wyglądają w butelce i są zupełnie nie wyczuwalne na ciele. Bardzo ładny, energetyczny kolor pomarańczki. Nie podrażniał, nie wysuszał.   
Godny polecenia.
 
 
 

Komentarze

Popularne posty