Rossmann, Babydream fur Mama, Pflegeol, Olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży
 
Pomaga zapobiegać rozstępom, zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, olejek z makadamii i jojoba, olej sojowy, słonecznikowy, a także witaminę E. Nie zawiera olejów mineralnych, barwników i substancji konserwujących. Olejek perfumowany, nie zawiera alergenów. Produkt przebadany dermatologicznie.
 
Składniki: Glycine Soja Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annus Seed Oil/Unisaponifiables, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopherol, Parfum.
 
Kupiłam w Rossmannie, za 9,99 zł. Olejek ma pojemność 250 ml. Kupiłam go będąc w 2 trymeście ciąży ( obecnie dziecko ma 11 miesięcy), używałam i w dalszym ciągu go mam. Końca nie widać. Nie cierpię tego kosmetyku. Mam jeszcze stare opakowanie, na którym widać nalepkę, że jest to KWC na Wizażu, ale osobiście nienawidzę tego kosmetyku.
Dla mnie jest to zwykła oliwka do ciała. Ładnie pachnąca, ale niewiele robiąca. Natłuszczała powierzchniowo, więc szybko czułam suchą skórę. Zostawała na piżamach, bo oczywiście się nie wchłaniała, a mi nie chciało się czekać godziny, żeby się wchłonęło. Nie wierzyłam w jej działanie zapobiegające rozstępom, choć producent zaleca wcierać tą oliwkę w ciało 2-3 razy dziennie. Dlatego samo wcieranie, masaż mógł powodować ochronę przed powstanie rozstępów, a ten olejek to tylko dodatek. Równie dobrze możemy zastosować coś zupełnie innego. Ja osobiście nie miałam problemu z rozstępami, ale przytyłam niewiele w ciąży, więc nie miały mi się gdzie zrobić.












Komentarze

Popularne posty