Rossmann, Isana, Deo Roll-On, Aloe Vera, Antyperspirant


składniki: Aqua, Aluminum Chlorhydrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Sodium Stearoyl Glutamate, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbadensis Gel, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide.
 
Kupiłam go w Rossmanie za 2,99 zł. Antyperspirant ma pojemność 50 ml.
Zupełnie nie przypadł mi do gustu. Właściwie to nie polecam, nie kupię więcej tego konkretnego produktu. Moje niezadowolenie związane jest oczywiście z jego minimalnym działaniem chroniącym przed poceniem. Chociaż właściwie to często odnosiłam wrażenie, że nie chronił zupełnie. Używałam go głównie gdy byłam w domu i nie zamierzałam nigdzie wychodzić, ale i tak bardzo często czułam nieprzyjemny zapach. Dosyć szybko się skończył, był mało wydajny.
Jedynym plusem był przyjemny zapach, może on był nawet aloesowy.



Komentarze

Popularne posty