Bielenda, Fruit Bomb, Papaja Peeling do Ciała Active Ujędrnienie + Nawilżenie

 
Cukrowy peeling do ciała o zapachu Papai to idealny sposób na poprawę wyglądu
i kondycji skóry. Peeling ma wyjątkowe właściwości ujędrniające, nawilżające i regenerujące. Skutecznie zmiękcza i odnawia naskórek, poprawia mikrokrążenie, wygładza i uelastycznia skórę. Intensywny zapach egzotycznej papai poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie. Podaruj swojej skórze owocową pielęgnację i uczyń swoje ciało pięknym, pachnącym, zmysłowym i bardzo apetycznym.
 
składniki: Sucrose, Paraffinum Liquidum, Silica, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Caprylic/Capric Trigliceryde, Olea Europea Oil, Carica Papaya Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Maltodextrin, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Cl 26100, Cl 47000.
 
Peeling ma pojemność 100 g. Kupiłam go za 3,99 zł w Biedronce. Przeceniony został z 7,99 zł. Nikt go nie kupował ( i w sumie to się wcale nie dziwię). Za 4 zł się skusiłam i więcej bym nie dała za ten kosmetyk. Przetestowałam i jestem mądrzejsza.
Ten peeling jest takim średniaczkiem. Nie ukrywam, że kupiłam go ze względu na cenę i zapach. Niuchnęłam go sobie w sklepie, a że było bardzo ciepło wtedy (okolice sierpnia), bardzo mi się spodobał, bo wydawał się taki soczysty i owocowy.
Następnie włożyłam go do półeczki, żeby sobie poczekał na chłodniejsze dni, bo przecież miał mi poprawić humor. Jakież było moje zdziwienie, gdy go w końcu zaczęłam używać, że ten cudowny zapaszek gdzieś zniknął. Został jedynie zapach cukrowo - słodko- owocowy.
Z działaniem też nie było lepiej. Ten peeling jest cukrowy, więc ładnie się rozpuszcza w wodzie, dobrze rozprowadza po ciele, ale jest też dosyć łagodny w tym swoim działaniu złuszczającym. Nie mam skóry nosorożca i nie przepadam za bardzo mocnymi zdzierakami, no ale kurczę nawet tego zbytnio nie poczułam. Mógłby być troszkę mocniejszy. Nawet przy codziennym używaniu nie widać efektów o których tak cudnie zapewnia producent.
Jest przy tym mało wydajny, bardzo szybko znika ze słoika. Opakowanie bardzo praktyczne, można wydobyć wszystko do samego końca.
Tego konkretnego nie polecam, nie kupię więcej. Nie przypadł mi do gustu.  

Komentarze

Popularne posty