Unilevel Polska, Dove, Hair Therapy Damage Solutions, Szampon
Formuła z Trichazole Actives dociera do poziomu komórek włosa. Widocznie redukuje wypadanie włosów w ciągu 2 tygodni.
 
składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycol Distearate, Zinc Gluconate, Cimbazole, Lysine HCl, Glycerin, Dimethiconol, Dimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium, Chloride, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Parfum, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Cocamine MEA, TEA-Dodecylbenzensulfonate, Sodium Lauryl Sulfate, Styrene/Acrylates Copolymer, Mica, Poloxamer 407, Laureth-4, Laureth-23, Xanthan Gum, Trideceth-12, PEG-9M, PEG-45M, Silica, Disodium EDTA, Acrylates/Beheneth-25, Methacrylate Copolymer, PPG-12, Sodium Hydroxide, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Methylchlorothiazolinone, Methylisothiazolinone, Ammyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Buthylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Cl 77891.
 
Mąż kupił w Rossmanie za 7,99 zł - 350 ml. Promocja taka była. Dla mnie to nie była promocja i jak teraz pisałam skład chemiczny to chciałam powiedzieć : o mako święta!, ile tu substancji. Czym ja właściwie myłam te włosy?.
Szampon jest szczerze mówiąc średni. Przyjemny, ale nic specjalnego. Zupełnie nic nie zapada w pamięć. Był gęsty, treściwy i kremowy. Nawet przyjemnie pachniał czymś niezidentyfikowanym. Dobrze się pienił, nie plątał włosów, nie wysuszał ich. Nie zauważyłam zmniejszonego wypadania włosów.
Otwór w butli był za duży i zawsze wylewało się za dużo, co mnie denerwowało.
 
Może nie jestem zniesmaczona tym szamponem, ale zachwytu też nie wzbudził. Tak jak napisałam na początku średniak szampon, a takich na rynku jest dużo.
 
 

Komentarze

Popularne posty