Procter&Gamble, Wella Pro Series, Treatment Repair, Intensywna Maska do włosów
 
Chroni włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją, pozostawiając je miłe w dotyku i łatwiejsze w rozczesywaniu. Jej 1 minutowa intensywnie odżywiająca formuła nawilża włosy pomagając chronić przed łamliwością spowodowaną przez szczotkowanie i stylizację.
 
składniki: Aqua, Stearyl Alcohol, Behetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Isopropyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Parfum, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Hydroxide, Ceraniol, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone.
 
Wygrałam ta maskę w konkursie na stronie wizaz.pl, razem z szamponem i odżywką z tej samej serii oraz lakierem i pianką do włosów. Pojemność maski to 200 ml. Bardzo się ucieszyłam z tej wygranej, ale nie z tego kosmetyku. Nie przepadałam za nim, raczej mordowałam ją, żeby jak najszybciej się skończyła. Forma słoja była bardzo fajna, bo można było łatwo wydobyć całą zawartość i nic się nie marnowało. Choć często zdarzało mi się, że maska ześlizgiwała mi się z palców pod prysznicem.
Działanie było zadowalające, nic specjalnego nie wyczyniała z moimi włosami. Ot taka przyzwoita maska do włosów.
Dlaczego więc za nią nie przepadałam?
Ze względu na zapach. Ciągle kojarzył mi się z plastikiem i zupełnie nie wietrzał pomimo tego, że używałam jej naprawdę bardzo, ale to bardzo długo.
Nigdy nie kupię, nie polecam. 
 
 
 
 
 
 
 
 
j

Komentarze

Popularne posty