Unilevel, Timotei Pure, 2w1 Świeżość i Czystość, Szampon i Odżywka
Szampon i odżywka Timotei wzbogacony ekstraktami z liści zielonej herbaty organicznej oczyści i nawilży Twoje włosy, sprawiając, ze staną się lśniące, miękkie i piękne.
 
Składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Camellia Sinensis Leaf Extract, Cucumis Sativus Fruit Extract, Glycerin, Guar chloride, Parfum, Maltodextrin, Disodium EDTA, Propanediol, PPG-12, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linslool.
 
Kupiłam w Rossmannie za 4,99 zł. Pojemność szamponu wynosiła 400 ml. Jakoś nie mam szczęścia do szamponów Timotei, bo jakoś tak mi nie podchodzą. Właściwie to uważam, że są przereklamowane zaś same szampony są średniej jakości. Wręcz słabej. Ten kto wymyślił obecność odżywki w tym preparacie miał bujną wyobraźnię. Jej tu nie ma, albo może i jest, ale w takich ilościach, że zupełnie nie wpływa widocznie na włosy. Włosy po umyciu są strasznie splątane i trudno je rozczesać. Zawsze stosowałam dodatkową odżywkę, bo inaczej sterczały by mi włosy na wszystkie strony. Oczyszczał tak sobie. Idealny jeśli myjemy włosy codziennie.
Zapach był przyjemny. Co prawda nijak mi się nie kojarzył z zieloną herbatą, ale wierzę na słowo. Konsystencja była przyjemna, gęsta. Mały otwór w butelce umożliwiał precyzyjne dozowanie.
Nie polecam. Chwilowo jakoś nie będę kupowała szamponów Timotei, u mnie się po prostu nie sprawdzają.

Komentarze

Popularne posty