Rossmann, Babydream Wind-und Wettercreme, Krem chroniący przed zimnem i wiatrem

 
Krem skutecznie zabezpiecza skórę przed zimnem, wiatrem i wilgocią. Olej z awokado i pantenol chronią skórę niemowlaka przed utratą wilgoci i utrzymują ją w naturalnej równowadze. Bez środków barwiących i konserwantów. Nie zawiera oleju mineralnego.
 
Składniki: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annus Seed Oil, Cetearyl Isononanoate, Sorbitan Oleate, Glycerin, Persea Gratissima Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Parfum, Panthenol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Cera Alba, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phytic Acid.
 
Krem ma pojemność 75 ml. Zapłaciłam za niego 3,49 zł. Nigdy więcej nie kupię, bo zupełnie się nie sprawdził. Kupiłam go będąc jeszcze w ciąży i nie za bardzo się znałam, więc pomyślałam, że go przetestuje, bo taki tani i a nuż się sprawdzi. Okazało, się szyszeczka, że bałam się go stosować w zimie, bo na pierwszym miejscu jest woda, która jakby zamarza i potęguje uczucie zimna. Na buzi takiego maluszka to tak średnio. Zwłaszcza, że moje dziecko jest właśnie zimowe. Wydawał się dosyć „słaby” i zawsze miałam wrażenie, że tak nie do końca chroni skórę synka przed zimnem. Darowałam więc sobie jego stosowanie w zimie ( trzeba było oczywiście kupić inne smarowidło) i zaczęłam go stosować dopiero na wiosnę. I to też się nie sprawdził, bo w dalszym ciągu miałam wrażenie, że niezbyt chroni przed wiatrem i zimnem. Na pewno przyjemnie natłuszczał, ale dość szybko znikał z twarzy. Posiadam go jeszcze, akurat może teraz zużyjemy gdy nie jest jeszcze tak zimno. Nie polecam jednak, lepiej kupić coś konkretniejszego.

Komentarze

Popularne posty