Rossmann, Babydream, Pflegelotion fur Mama, Emulsja dla kobiet w ciąży
Pomaga zapobiegać rozstępom. Emulsja zawiera kompleks substancji o działaniu wygładzającym i pielęgnacyjnym : ekstrakt z alg morskich, olejek migdałowy, witaminę E, glicerynę i lanolinę. Nie zawiera olejów mineralnych i silikonowych, barwników i substancji konserwujących. Produkt przebadany dermatologicznie.
 
Składniki: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glicerin, Helianthus Annuus Seed Oil/ Unsaponifiables, Sorbitol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Dicaprylyl Ether, Myristyl Alcohol, Parfum, Tocopheryl Acetate, Lanollin, Chlorella Vulgaris Extract, Potassium Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Polyglyceryl-10 Laurate, Polyglyceryl-2 Laurate, Glyceryl Caprate, Tocopherol, Sodium Hydroxide.
 
Kupiłam za 9,99 zł. Pojemność emulsji to 250 ml. Kupiłam ta emulsję będąc w ciąży i dzielnie ją stosowałam, żeby mi się rozstępy nie porobiły. Powiedzmy sobie szczerze – nienawidziłam jej. Nie mogłam zmęczyć. Absolutnie nie zapobiega pojawianiu się rozstępów, w to nigdy nie uwierzyłam. Poza tym – okropieństwo- to paskudztwo zupełnie się nie chciało wchłaniać. Im bardziej człowiek wcierał tym więcej białego kremu zostawało. No chyba, że to celowe było i zapobiegało pojawianiu się rozstępów, ale mnie zwykle denerwowało. Kompletnie nie nawilżało, nie odżywiało. Zawsze miałam wrażenie oblepienia. No, ale było przynajmniej bardzo wydajne. Szyszeczka.
Ach i na koniec - miałam stare opakowanie. Teraz jest inne.



 
 

Komentarze

Popularne posty