Mustela Bebe, Vitamin Barrier Cream, Krem Witaminowo – Ochronny do skóry pośladków
 
Hipoalergiczne kremy ochronne do codziennego zapobiegania i opieki wczesnych objawów pieluszkowe i może być używany od urodzenia.Skutecznie chroni skórę przed podrażnieniami i pomaga ograniczenie wzrostu bakterii. Witaminy B5 i witamina C pomaga łagodzić podrażnienia i szybko zatrzymać zaczerwienienie. Kremowa konsystencja pomaga chronić skórę przed wilgocią i podgrzewaczy z pieluchy zapobiega tarciu z efektem bariery 10% tlenku cynku. Masło Shea zmiękcza, wygładza i odżywia skórę. Hipoalergiczne i specjalnie opracowane, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Testowany pod kontrolą dermatologiczną i pediatrii.
 
Składniki: AQUA (WATER), ZINC OXIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), METHYL GLUCOSE DIOLEATE, PROPYLENE GLYCOL DIETHYLHEXANOATE, PEG-45/DODECYL GLYCOL COPOLYMER, TITANIUM DIOXIDE, GLYCERIN, CERESIN, 1,2-HEXANEDIOL, ETHYL LINOLEATE, PEG-8, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, PANTHENOL, GLYCERYL CAPRYLATE, PARFUM (FRAGRANCE), CAPRYLYL GLYCOL, MAGNESIUM SULFATE, SORBIC ACID, SODIUM POLYACRYLATE, CITRIC ACID
Posiadałam tubkę o pojemności 10 ml. Bardzo mnie cieszy, że była to tylko próbka, bo pełnowartościowego produktu chyba bym nie przetrwała. U nas się nie sprawdził, a stosowałam go do smarowania pupy mojego synka. To tak na wstępie. Zatem dla mnie posiada same wady:
  • jest potwornie drogi
  • mało wydajny
  • nie chronił skóry na pupie przed odparzeniami. Po dwóch użyciach tyłek był cały czerwony i pojawiły się drobne, czerwone krostki. Po odstawieniu tego kremu, problem znikną.
  • Rozprowadza się dosyć tępo po skórze ( ale lepiej niż Sudocrem)
  • zapach był dla mnie po prostu straszny – śmierdziało mi to ciągle bardzo, ale to bardzo szarym mydłem. Najbardziej szarym jakie kiedykolwiek wąchałam. Najgorsze było to, że dosyć długo utrzymywał się na palcach, czym doprowadzał mnie do szału.
Krem ma barwę białą, dosyć kremową ( bardziej niż Sudocrem).
Osobiście nie polecam.




Komentarze

Popularne posty