Johnson and Johnson, Johnson`s Baby extra sensitive wipes, Bezzapachowe chusteczki oczyszczające
 
Wiemy, że delikatna skóra noworodka i dziecka wymaga szczególnej pielęgnacji. Dlatego Johnson`s Baby bezzapachowe chusteczki oczyszczające są tak łagodne i delikatne dla skóry noworodka jak czysta woda, co zostało udowodnione klinicznie.Mogą być używane już od pierwszych dni życia, a Ty możesz być pewna, że zapewniasz skórze swojego maluszka najlepszą pielęgnację. Zawierają 97% czystej wody i jedynie niezbędne składniki formuły No More Tears. Nie zawierają mydła ani alkoholu. Łagodność potwierdzona klinicznie.
Składniki: Aqua, Glycerin, Coco- Glucoside, Glyceryl Oleate, Glyceryl Polyacrylate, Carbomer, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, p-Anisic Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
Kupiłam czteropak za 17 zł w Auchan. W każdym opakowaniu jest 56 chusteczek. Naprawdę sympatyczne chusteczki, są godne polecenia, bo miło wspominam. Początkowo byłam lekko zszokowana, bo pierwsze opakowanie zużyłam w 2 dni, drugie podobnie, więc pomyślałam, że „oho” i byłam na „nie”. Trzecie wystarczyło na 3,5 dnia, a czwarte na 4 dni. Generalnie tendencja wzrostowa. Poza tym były :
  • dobrze nawilżone
  • odpowiednio duże i grube
  • posiadały neutralny zapach, co jest szczególnie istotne, przy wycieraniu buzi
  • dobrze się wyciągały z opakowania, bez problemu można sobie poradzić jedną ręką,
    czyli same plusy, dlatego polecam.


 

Komentarze

Popularne posty