Dax Cosmetics, Perfecta, Beauty Mask, Maseczka na twarz, szyję i dekolt głęboko nawilżająca, sok aloesowy i kwiat pomarańczy, cera odwodniona i zmęczona

 
Intensywnie nawilżająca maseczka polecana po 25 roku życia, do pielęgnacji wszystkich typów cery, a w szczególności odwodnionej, zmęczonej, o szarym kolorze. Zawiera wyciąg z peruwiańskiego drzewa Tara, który w połączeniu z czystym sokiem aloesowym gwarantuje głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry. Esencja z kwiatu pomarańczy łagodzi podrażnienia, a kompleks witamin i aminokwasów odżywia komórki oraz niweluje pierwsze zmarszczki. Dzięki zawartości lipidów zbożowych maseczka znakomicie regeneruje skórę przywracając jej gładkość i wypoczęty wygląd.
 
skład: Aqua, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Stearate, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cephalins, Disodium Cocoamphodiacetate, Imperata Cylindrica Root Extract, PEG-8, Carbomer, Propylene Glycol, Stearyl Alcohol, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Soya Lecithin, Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate, Sorbitol, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, Silk Amino Acids, Pyridoxine, Biotine, Magnesium Ascorbate/PCA, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Citrus Aurantium Dulcis Flower Extract, Ceteareth-20, Ceteareth-25, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2Nitropropane-1,3-Diol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Citral, Parfum, Cl 19140, Cl 42051.
 
Kupiłam w Lidlu za 1,29 zł. Bardzo dobra maseczka, na pewno kupię jeszcze kiedyś. Polecam każdemu, kto chce w bardzo przyjemny sposób nawilżyć swoją skórę. Ja posiadam cerę normalną, okresowo przesuszoną, która bardzo lubi pić. Dlatego dosyć często stosuję kosmetyki nawilżające. Na tą maseczkę natknęłam się przez przypadek podczas zakupów, a że była tania to sobie kupiłam. To był strzał w dziesiątkę. Uwielbiam takie perełki.
Maseczka ma gęstą konsystencję, jest barwy białej. Bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy i nie ma problemów z pozbyciem się jej z twarzy. Ma niesamowicie przyjemny zapach, który bardzo mnie odpręża. Jest nawet wydajna, wystarcza aż (szaleństwo) na 2 użycia ( przynajmniej mi). Cudownie nawilżała i odżywiała skórę. Miałam takie odczucie jeszcze na drugi dzień po jej użyciu. Działała dosyć głęboko na skórze. Na pewno nie było to mazianie po powierzchni. Aha, producent zaleca pozostawienie ( chyba) tej maseczki i tylko nadmiar zetrzeć z twarzy. Ja ją zmyłam, żeby nie zatkała porów. Miałam kilka podobnych maseczek i raczej zawsze zmywałam, bo nie lubię takiego uczucia natłuszczenia, które czasami się pojawia.
Generalnie bardzo polecam.

Komentarze

Popularne posty