Ziaja, Calma HLC, Hydrolipid Comfort, Żel myjący z Wapniem
 
 
Delikatny żel myjący do codziennego oczyszczania twarzy. Doskonale przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Nie zawiera mydła.

składniki: Aqua, PEG-40 Glyceryl Cocoate, Sodium Coceth Sulfate, Propylene Glycol, Methyl Gluceth-20, Bacopa Manniera Extract, PEG-8, Hydroxyethylcellulose, Panthenol, Calcium Gluconate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Sodium Hydroxide.

Dostałam jako gratis do zakupów w aptece. Produkt ma pojemność 200 ml. To był bardzo dobry żel myjący. Ja ogólnie bardzo sobie cenię żele do twarzy firmy Ziaja, ponieważ są niezwykle delikatne i nie wysuszają mojej biednej, spragnionej skóry.
Butelka miała wąski otwór, więc łatwo było regulować ilość wylewającego się żelu. Zwykle wystarczała dosłownie kropelka na pokrycie całej twarzy. Dlatego też stosowałam ten żel nieprzyzwoicie długo i końca nie było widać.
Konsystencja była dosyć gęsta, żelowa. Dobrze rozprowadzała się po twarzy. Miał przyjemny, delikatny zapach. Był bezbarwny. Nie wysuszał, nie podrażniał. Dobrze oczyszczał skórę twarzy. Miałam wręcz wrażenie, że ją nawilżał. Sprawdzał się przy demakijażu oczu.
Bardzo udany produkt. Polecam każdemu.

Komentarze

Popularne posty