Efektima, Maseczka Odżywcza z Wyciągiem z Cynamonu
Wyjątkowa maseczka odżywcza intensywnie regeneruje i rewitalizuje skórę. Zawarty w niej olej z karotki odbudowuje mikrouszkodzenia skóry, poprawia jej koloryt i delikatnie natłuszcza. Neutralizuje wolne rodniki i działa przeciwstarzeniowo. Formuła maski zawiera dodatkowo ekstrakt z cynamonu, który działa relaksująco.
 
Składniki: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate/ PEG-100 Stearate, Polydecene, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii, CinnamomumZeylanicum Extract, Stearic Acid, Decyl Oleate, Cyclomethicone, Stearyl Alcohol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, Daucus Carota Oil, Parfum Limonene, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, 2-Phenylethanol, Dihydroeugenol, Linalool, Methyl Ionone, Alpha-iso-Methylionone, Benzenopropanol beta, Beta-3-Trimethyl, Hexyl Salicylate, Ethylene Brassylate, Sandalore, 4-Undecanolide/Hexyl Cinnamal, Limonene/
 
  Kupiłam w Pepco za 0,49 zł. Miała pojemność chyba 10 ml i wystarczyła mi na dwa użycia. Maseczka miała przyjemną, gęstą konsystencję, dobrze rozprowadzała się po twarzy. Była biała. Przyjemnie pachniała. Może i nawet cynamonem, ale takim dosyć ostrym i przenikliwym. O dziwo, rzeczywiście zrelaksowała mnie. Bardzo przyjemnie nawilżyła i odżywiła moją skórę. Po nałożeniu jej wieczorem i zmyciu nadmiaru, efekt odżywienia czułam jeszcze następnego dnia, czyli bardzo pozytywnie. Byłam z niej bardzo zadowolona i bardzo chętnie przetestuje jakieś inne maseczki tej firmy.

Komentarze

Popularne posty