Forest Tosara, Sudocrem, Krem barierowo – ochronny
dla dzieci i dorosłych z problemami skórnymi 
Sudocrem zawiera alkohol benzylowy o działaniu odkażającym oraz tlenek cynku o właściwościach osłaniających i ściągających. Może być stosowany do pielęgnacji skóry przy podrażnieniach i odparzeniach oraz działa łagodząco i ochronnie na skórę. Sudocrem tworzy barierę zabezpieczającą skórę przed drażniącymi czynnikami ( np. moczem w przypadku odpieluszkowego odparzenia skóry u niemowląt), co zapobiega nawrotom objawów.
 
Składniki: Aqua, Paraffinum Liquidum, Zinc Oxide, Paraffin, Lanolin, Cera Microcristallica, Sorbitan Sesquioleate, Benzyl Benzoate, Cera Alba, Benzyl Alcohol, Linalyl Acetate, Propylene Glycol, Benzyl Cinnamate, Lavandula Angustifolia Oil, Citric Acid, BHA.
 
Dostałam w prezencie puchę o pojemności 250 g, no używałam zawzięcie przez dość długi czas do smarowania pupy mojego synka. Gdybym pisała tą recenzję kilka miesięcy temu to napisałabym, że ten krem jest genialny, cudowny itd. Stosowałam go na własnej skórze, gdy miałam problemy z cerą i ten krem okazał się moim zbawieniem. Jednak po zużyciu go na pupie dziecka stwierdzam, że u nas się po prostu nie sprawdził. Początkowo byłam zadowolona z jego stosowania, lecz po pewnym czasie skóa na pupie stała się zaczerwieniona i pojawiły się drobne krostki. Odstawiłam więc ten krem i wszystko wróciło do normy. Używałam go później od czasu do czasu żeby go zużyć, ale za każdym razem sytuacja się powtarzała. Czy polecam? Chyba tak, bo to trzeba przetestować na sobie.
 

Komentarze

Popularne posty