Cashmir Baby, Chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt

Chusteczki czyszczące nasączone mleczkiem pielęgnującym z zawartością wyciągu z nagietka lekarskiego. Czyszczą, pielęgnują i chronią cerę przed powstawaniem odparzeń. Nie zawierają parabenów i emulagatorów PEG, obniżając dzięki temu ryzyko powstawania alergii. Utrzymują naturalne pH cery, bez alkoholu, testowane dermatologiczne.
 
Składniki: Aqua, Coco Glucoside, Caprylyl Capryl Glucoside, Glycerin, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Parfum, Panthenol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Dimethicone, Allantoin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Calendula Officinallis Flower Extract, Glucose, Tocopheryl Acetate, Citric Acid.
 
Kupiłam jedno opakowanie z drogerii za 3,99 zł. Są w nim 72 chusteczki. Wystarczyły mi na ok. 3 dni. Używałam ich zarówno do oczyszczania twarzy jak i pupy dziecka. Raczej ich więcej nie kupię, bo są to takie średnie średniaki. Najbardziej przeszkadzał mi w nich zapach – strasznie chemiczny, zawsze kojarzył mi się ze środkami do czyszczenia. Nie wyróżniały się niczym szczególnym – ani wielkością i grubością, ani stopniem nawilżenia, bo były słabo nawilżone. Nic specjalnego i raczej nie polecam.
 

Komentarze

Popularne posty