Nivea Baby, Aksamitne Mleczko Nawilżające
 
Szybko wchłaniające się mleczko o wyjątkowo lekkiej konsystencji. Idealne do codziennej pielęgnacji i masażu niemowląt. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwnikó. Od pierwszych dni życia. Produkt przebadany dermatologicznie.
 
Składniki: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Aloe Barbadensis Gel, Tilia Cordata Extract, PEG-40 Stearate, Myristyl Myristate, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum.
 
Kupiłam opakowanie 500 zł za 11,99 zł w Rossmannie. Używałam go przez około 3 miesiące, Smarowałam swojego synka, który ma dosyć suchą skórę i wymaga bardziej głębszego smarowidła. Dlatego oliwki odpadały od samego początku. To mleczko było dosyć przyjemne, ale niewystarczające, dlatego nie kupie więcej, ale nie mam mu nic do zarzucenia. Opakowanie było sporawe z dobrze funkcjonującą pompką, która nigdy mi się nie zacięła. Pod koniec używania rozcięłam opakowanie i wydobyłam resztki kosmetyku. Samo mleczko ma barwę białą, pachnie kremowo. Jego konsystencja jest przyjemna, płynno-stała, dobrze się rozprowadzała po ciałku. Szybko się wchłaniał. Nawilżał raczej przeciętnie. W moim odczuciu troszkę za słabo, więc dość często w ciągu dnia kremowałam dziecko. Wypróbowałam, nie sprawdziło się, nie kupię więcej, ale uważam, że jest przyjemne.

Komentarze

Popularne posty